Hattems Mannenkoor verwelkomt u graag opnieuw

Nieuwjaarsreceptie met jubilaris - hattemsmannenkoor

Nieuwjaarsreceptie met jubilaris

Hattems Mannenkoor huldigt trouw lid

HATTEM - Op de nieuwjaarsreceptie van het Hattems Mannenkoor is, op de eerste repetitieavond in 2024, dhr. Bart Bouhuijs in het zonnetje gezet wegens zijn 50-jarig lidmaatschap van het Hattems Mannenkoor.
“Hij is op z’n 19e lid geworden van het Mannenkoor en hij heeft tot op de dag van vandaag geen repetitie of optreden gemist. Je kunt dit toch wel een heel mooie prestatie noemen”, laat het mannenkoor weten. “In al die jaren heeft hij zich ook verdienstelijk gemaakt als bestuurslid, hij bekleedde daar de functie van Bibliothecaris.” De vicevoorzitter van het koor heeft Bart gehuldigd met een oorkonde met bijbehorende versierselen en een bon van de slijter. Ook de mensen die het oud papier-team bemannen werden getrakteerd vanwege hun inzet bij het inzamelen van het oud papier.

Nu maakt het koor zich op om het 100-jarig jubileum vorm te geven en te vieren. Hiervoor moeten de mannen nog heel wat studiewerk verrichten voor het jubileumconcert op 23 november 2024.
Op dit concert zal ook Francis van Broekhuizen haar medewerking verlenen. Francis is landelijk bekend op radio en tv. Indien er mannen zijn, in Hattem en omstreken, die dit van dichtbij mee willen maken dan zijn ze van harte welkom. Ook wanneer je alleen voor dit concert mee wilt zingen, je bent vrijblijvend welkom. Het kost je niets en je ervaart wat het zingen bij een koor inhoudt.
Informatie is te vinden op de site van het koor of je kunt een berichtje sturen naar het volgende e-mailadres: janfzn@hetnet.nl of tel.06-40811913.