Hattems Mannenkoor verwelkomt u graag opnieuw

Lid worden - hattemsmannenkoor

Nieuwe leden zijn bij het Hattems Mannenkoor van harte welkom.
Dat mogen jonge mannen zijn, maar zeker ook oudere mannen van 50 of 60 jaar of ouder.

Een harde leeftijdsgrens kennen wij niet. Belangrijker vinden wij, dat men enthousiast is en gevoel voor muziek heeft.

Het zingen leer je vanzelf met behulp van de dirigent en de andere koorleden.

Als aspirant-lid of gewoon als belangstellende hoef je zeker niet voor te zingen voor de hele groep.
In alle rust en afzondering wordt samen met de dirigent gekeken of je het in je hebt om zanger te worden en bij welke partij jouw stem past.

Heeft u belangstelling, neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden, of stuur een mailtje naar onze secretaris.

Vind u het lastig om zo’n eerste keer alleen te gaan, dan halen wij u graag even op. De drempel wordt daardoor wellicht wat lager voor u.

Wij moeten u er wel voor waarschuwen dat als u eenmaal begint met zingen, en onze gezellige een vriendschappelijke sfeer leert kennen, u grote kans loopt dat u bij ons blijft zingen.